هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی
دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 ساعت 1:3 | بازدید : 159 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی

Meritus Pelangi Beach Langkawi هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی در حاشیه ساحل شنی لنکاوی در ٢٠ کیلو متری آندرواتر ورد واقع شده است. این هتل شامل دو رستوران ، زمین تنیس و یک استخر روباز می باشد .این ریزورت تقریبا در ٣ کیلومتری فرودگاه بین المللی لنکاوی است. آلاچیق هایی با تهویه مطبوع با مناظری رو به استخر ، باغ ، ساحل و دریاچه یرای استفاده مسافران تعبیه شده است . اتاق ها مجهز به تلوزیون و ماهواره ، گاوصندوق و چای ساز و قهوه ساز می باشند . همچنین اتاقها دارای سرویس روزانه هستند. مهمانان می توانند از امکانات ماساژ و سالن بدنسازی استفاده کنند. ضمنا تفریحات و بازی های آبی در دسترس می باشد. انتخاب نوشیدنی های متنوع به همراه انواع اسنک در کنار باری که در حاشیه آبشار قرار دارد و لذت بردن از رستوران های محلی و بین المللی که در تمام روز قابل استفاده هستند از دیگر مزایای این هتل است. برای رزرو هتل مریتوس پلانگی بیچلنکاوی ، تور کوالالامپور و تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸ هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی

دلایل مهم برای انتخاب هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی

قیمت مناسب: هزینه رزرو ندارد، صرفه جویی در هزینه ها، تضمین قیمت مناسب، تاریخ ورود خود را به ما اعلام کنید. دارایی در پانتای کوک: شامل هتل، آپارتمان، ویلا، و غیره. مدیریت رزرو آنلاین: به صورت رایگان در وب سایت ثبت نام کنید و تاریخ رزرو خود را وارد کنید. نظر رسیدگی شده: ما تمامی نظر مهمانهای این هتل را که برای مدتی در این هتل اقامت داشته اند بررسی کرده کارمندان این هتل مسلط به زبان مالایی و انگلیسی هستند. امنیت رزرو: هنگامی که شما اتاقی را رزرو می کنید اطلاعات شما به صورت امن و حفاظت شده نزد ما امانت می ماند.

امکانات هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی

تفریحات خارج از اتاق: استخر روباز فعالیت ها: تنیس روی میز ، ماهیگیری، مینی گلف، اسکواش، دارت ، موج سواری ، غواصی، اتاق آواز ،بیلیارد، اسپا و باشگاه سلامت، ماساژ، ساحل اختصاصی، اجاره دوچرخه، اتاق بازی ، زمین بازی کودکان ، سونا، بازی های آبی غداها و نوشیدنی ها: رستوران، بار،رستوران ( آلاکارته)، رستوران ( بوفه)، بار اسنک اینترنت: اینترنت بی سیم رایگان در اتاقهای هتل در دسترس و شارژ ان رایگان می باشد پارکینگ: پارکینگ عمومی در داخل مجموعه وجود دارد و مهمان ها بدون رزرو کردن می توانند از ان استفاده کنند و شارژ آن محاسبه می شود. سرویس ها: سرویس اتاق ها، کرایه اتومبیل، میز اطلاعات ٢٤ ساعته، صرافی، پذیرش سریع، میز تورها، نگهداری از چمدانها در غیاب شما،سرویس نگهبانی، پذیرش ورود و خروج خصوصی ، مرکز بیزینس، خدمات برای کودکان مانند نگهداری از کودک،خشکشوئی، تمیز کردن خشک، خدمات اتوکشی، مرکز بیزینس، خدمات عمومی: روزنامه، صندوق امنیت، اتاق های ، مغازه ها، امکانات برای افراد مسن و معلول، مخصوص افراد غیر سیگاری زبان ها: مالایی و انگلیسی

 

قوانین هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی

زمان پذیرش برای تحویل اتاق به مهمانان :از ساعت ١5 زمان پذیرش برای تحویل اتاق به هتل : تا ساعت ١٢ قوانین کنسل کردن و پیش پرداخت: این قوانین و مبلغ ان بستگی به نوع اتاق انتخابی شما می باشد. لطفا برای اطلاع از ضوابط و قیمت ها تاریخ و نوع اتاق خود را وارد کنید. بچه ها و تخت اضافه: تمامی کودکان زیر 3 سال تا هنگامی که از تخت های موجود استفاده می کنند رایگان می باشد. یک کودک زیر دو سال میتواند به صورت رایگان از تخت کودک استفاده کنند.حداکثر تعداد تخت اضافه برای کودکان در هر اتاق یک عدد می باشد. حیوانات خانگی: ورود حیوانات خانگی ممنوع می باشد. برای مشاهده سایر هتل های لنکاوی و هتل های پنج ستاره لنکاوی کلیک بفرمایید.

منبع: هتل مریتوس پلانگی بیچ لنکاوی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :